[TYPO3-UG Dutch] typo3 stylesheet

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Dec 30 21:42:45 CET 2008

Jacco van der Post wrote:
> Wat vaak gedaan wordt als je deze CSS niet helemaal trekt (geleerd van
> die slimme Netcreators guys ;) ) is even deze te unsetten en vervolgens
> in je fileadmin te zetten:
>
> in TS setup -->  plugin.tx_cssstyledcontent._CSS_DEFAULT_STYLE >
>
> ik neem aan dat je wel weet hoe je een CSS file moet laden.
> daarna kun je die van harte wijzigen

He, jammer dat je juist dat niet schrijft. Ik weet dat namelijk niet en
door het lezen van manuals van verschillende plugins ben ik zelfs gaan
geloven dat er geen standaard manier voor het laden van een CSS file
bestaat.

In bovenstaand geval: hoe moet dat dan?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: F86289CE
+http://nagual.nl/ | SunOS 10u6 10/08 ZFS+