[TYPO3-UG Dutch] typo3 stylesheet

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Dec 30 20:49:49 CET 2008

Wat vaak gedaan wordt als je deze CSS niet helemaal trekt (geleerd van
die slimme Netcreators guys ;) ) is even deze te unsetten en vervolgens
in je fileadmin te zetten:

in TS setup -->  plugin.tx_cssstyledcontent._CSS_DEFAULT_STYLE >

ik neem aan dat je wel weet hoe je een CSS file moet laden.

daarna kun je die van harte wijzigen

groets en iedereen alvast beste wensen

--

Met vriendelijke groet,