[TYPO3-UG Dutch] documenten laden..

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sun Dec 7 10:29:42 CET 2008

Dag Piet,

Ik begrijp dat het gaat om een heeeeeeel lang boek in één keer in te lezen
in een aantal aparte contentelementen.
Daar is (althans mij niet bekend) geen bestaande extensie voor.

Wat ik zo doen is het geheel op databaseniveau manipuleren. Dat wil zeggen:
Tabel downloaden, bewerken (dus vullen met je boekfragmenten).
Vervolgens al die elementen koppelen aan de juiste pagina.
En dan zou je er ongeveer moeten zijn.

Is even wat "gepruts" (in de positieve zin van het woord), maar scheelt veel
handelingen.

PS1. Welke tabellen zou ik nu even niet weten, maar is vlot op te zoeken.
PS2  De opmaak meenemen (als je boek in bijvoorbeeld RTF is opgemaakt), is
wat lastiger, maar wel te doen, door elk fragment in te pakken met een "kop"
en "eind" rtf stukje, zodat typo3 dit als een duidelijke stijl herkent.
(Kwestie van trial and error).

Succes, Eef