[TYPO3-UG Dutch] documenten laden..

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Sun Dec 7 10:23:56 CET 2008

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar ik zou TemplaVoila gebruiken.
Daarmee definieer je 1x een marker op een pagina (m.b.v. mapping) (bv.
paragraaf) en vervolgens kun je net zoveel contentelementen toevoegen als je
wilt. Dus voor elke paragraaf een nieuw contentelement....

Groet,
Erwin

Op 6 december 2008 22:55 schreef piet roorda <pietroorda at gmail.com> het
volgende:

> ..
> ik kan niet de eerste zijn die het zich afvraagt:
>
> stel ik heb een boek hoe krijg ik alle paragrafen van dat boek elk in
> een eigen content element.
>
> ik begrijp dat het met copy en paste kan ;-)
>
> ik kan het ook per paragraaf laden met rlmp_office (werkt niet altijd,
> en dan moet ik de header aanpassen van mijn content element.
>
> Zou het zo kunnen dat je markers zet in de tekst zodat alles netjes
> verloopt?
>
> greetz,
> piet

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"