[TYPO3-UG Dutch] documenten laden..

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sun Dec 7 10:32:25 CET 2008

Dag Piet,

Nog even ter aanvulling. Het een en ander kan natuurlijk ook met het
schrijven van een script:
- markers plaatsen in je document (maar kan waarschijnlijk al met bestaande
hoofdstukmarkering)
- en dan met een php overhevelen naar datbase records.

Het bouwen van het script is eigenlijk alleen interessant als je het vaak
gebruikt.

Eef