[TYPO3-UG Dutch] SlideshowPro

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Apr 22 00:07:56 CEST 2008

On 21 Apr Bas van der Togt wrote:
> Je vergelijkt appels met peren.
> SlideshowPro is een flash applicatie die een xml bestand inleest.
> Dit geeft de gebruiker erg veel flexibiliteit. Daarnaast speelt de
> applicatie niet alleen foto's af maar ook muziek en video bestanden.

Daarin heb je wellicht gelijk. Het is één programma voor verschillende
bestandsformaten. Ik heb voor dit werk thans twee progs in gebruik:
rgsmoothgallery en rgmediaimages. De laatste speelt flv, swf, mp3 en nog
veel meer af.
Appels met peren? Misschien, maar het zijn allebei vruchten ;-)

> Eenvoudiger kan het niet; upload alle bestanden in een map en
> SlideshowPro laad deze vervolgens in de applicatie.
Dat doet rgsmoothgalley ook; alleen geen films/mp3 ;-)

> Waarom Windows minded...?

Omdat de hoofdmoot, SlideshowPro, alleen voluit kan worden benut als je
Adobe Flash draait. En die doet het met name op windows. En sommige
versies zijn er voor de Mac. Linux/UNIX wordt helaas niet ondersteund en
dat noem ik windows minded. Verkeerd, moet zijn windows/mac minded. No
hard feelings. Ik gun je best de software. Nogmaals, het zag er gelikt
uit. Ik kan er echter niks mee. Ik ben een UNIX man (SunOS solaris).
Ik hou het dus bij rgxxx extensies.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ | SunOS 10u4 08/07 ++