[TYPO3-UG Dutch] SlideshowPro

Bas van der Togt b.vandertogt at profinit.com
Mon Apr 21 20:09:14 CEST 2008

Dick,

Je vergelijkt appels met peren.
SlideshowPro is een flash applicatie die een xml bestand inleest.
Dit geeft de gebruiker erg veel flexibiliteit. Daarnaast speelt de
applicatie niet alleen foto's af maar ook muziek en video bestanden.
Eenvoudiger kan het niet; upload alle bestanden in een map en
SlideshowPro laad deze vervolgens in de applicatie.

Waarom Windows minded...?

gr,
Bas