[TYPO3-UG Dutch] SlideshowPro

Rik Willems rik at actiview.nl
Tue Apr 22 14:38:14 CEST 2008

Beste Dick,

Omdat ik een aantal video's in een site moet verwerken ben ik hier ook mee
bezig geweest. Gisteren heb ik rgmediaimages geprobeerd, maar als ik een flv
bestand toevoeg krijg ik niets te zien. Op zich erg jammer, wat het is erg
makkelijk dat je met dit content element direct tekst er bij kan zetten.
Kijk ik iets over het hoofd dat jij zo kan zeggen? Heb nu
*rsp_flvplayer *gebruikt.
Werkt erg soepel, maar is echt alleen het videotje, geen mogelijkheid om
tekst bij te plaatsen.

Groeten,
Rik