[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen en templates

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sat Apr 19 21:02:46 CEST 2008

Beste Dick,

Meerdere websites per installatie is goed te doen, momenteel heb ik een
installatie met 14 websites draaien.

Persoonlijk maak ik voor elke website aparte typoscript templates aan,
per extensie, maar je kunt natuurlijk ook een centrale opslag maken van
templates en deze includen per root template. Maar dan is het dus niet
mogelijk om instellingen per website aan te passen.

Mijn inziens is de beste methode om per website een template opslag
(sysmap) te maken en zo de website op te bouwen.

Grt. Maarten