[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen en templates

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Sat Apr 19 22:30:42 CEST 2008

On Sat, 19 Apr 2008 21:02:46 +0200
Maarten Mandemaker <maartenmandemaker at gmail.com> wrote:

> Meerdere websites per installatie is goed te doen, momenteel heb ik
> een installatie met 14 websites draaien.

Dat is heel wat meer dan ik nu heb ;-) Zit er dus nog groei genoeg in.

> Mijn inziens is de beste methode om per website een template opslag
> (sysmap) te maken en zo de website op te bouwen.

Ik heb inmiddels gezien dat dit inderdaad prima werkt.
Dank je voor de info.

Iets anders is het gebruik van users.
Die kun je aan een domein locken. Maar geldt dat slecht voor één domein
of kun je precies ergens opgeven voor welke domeinen een user toegang
krijgt. Of moet dat voor verschillende domein op een weer andere manier
geregled worden?

Dus regel je users centraal? Centrale usergroepen?
Of doe je dat ook ergens per domein?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxde 01/08 ++