[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen en templates

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Sat Apr 19 20:54:51 CEST 2008

Ik ben een paar domeinen onder aan het brengen onder een BE besturing.
De domeinrecords werken prima. TYPO3 doet precies zoals verwacht. Echt
erg cool.

Nu heb ik een (eenvoudige) vraag over de templates.
Natuurlijk heeft elk domein zijn eigen root template gekregen, maar hoe
zit dat nu met extensies zoals b.v. news of WEC discussion?

Ik heb aangenomen dat die in elk domein apart moeten worden opgenomen.
Dus als ext+ in de newsafdeling van site1, maar ook als ext+ in de
newssectie van site2. Of indien gewenst in beide root templates van de
sites. Klopt deze gedachtegang? En kan ik dan op deze manier voor elke
site apart de (news/WEC) template/CSS file wijzigen/aanpassen in de
extensie? Of blijft deze als éénmaal geïnstalleerd aanwezig?

De eenmalige inlog om verschillende sites te besturen is erg handig,
maar aparte sites begreep ik wat beter geloof ik ;-)
Ik ga echter niet terug.
Tips, ideeën?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxde 01/08 ++