[TYPO3-UG Dutch] graphicsmagick

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Apr 13 23:46:14 CEST 2008

On Sun, 13 Apr 2008 23:30:07 +0200
Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> wrote:

> Verder is het zo dat als je het hebt geïnstalleerd en de
> verschillende testen van de installtool laten geen gekke dingen zien,
> dan kun je er wel gerust op zijn dat het werkt.

Ik zie tot nu toe geen gekke dingen.

> Punten waar ik zelf extra aandacht schenk zijn de volgende:
> De conversie van een pfd (laatste 2 beelden van punt 1)

??? waar vind ik dit?

> De schaduw van de teksten (laatste beeld van van punt 5)

??? en waar vind ik dit?

> Of GD2 herkend wordt. Meestal niet, dus zet ik zelf dat eentje in de
> lijst.
[gdlib_2]
String/Boolean. Set this if you are using the new GDlib 2.0.1+. If you don't set this flag and still use GDlib2, you might encounter strange behaviours like black images etc. This feature might take effect only if ImageMagick is installed and working as well! You can also use the value "no_imagecopyresized_fix" - in that case it will NOT try to fix a known issue where "imagecopyresized" does not work correctly.

[GFX][gdlib_2] = 0

Ik neem aan dat ik die 0 moet veranderen in een 1?
Ik heb php5_gd version 5.2.4 en gd-2.0.33 draaien.

Wat is nu precies het gevaar als je dit op 0 (nul) laat staan?
Zwarte images ben ik nog nooit tegen gekomen.
Wanneer gebeurt dit dan?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxde 01/08 ++