[TYPO3-UG Dutch] Real url

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Apr 1 18:04:26 CEST 2008

Hallo,

Omdat realurl nogal eens tricky is gebleken, zou ik graag vooraf wat
willen vragen.

Ik heb een installatie met meerdere websites.
Tot een tijdje geleden kon ik volstaan met simulate.static.documents.
Maar omdat ik steeds meer toepassingen ben gaan gebruiken wil ik
overstappen op realurl.

Wat ik o.a. wil weten is, als er ergens een link staat die met
simulate.static.documents is gemaakt, wordt deze dan nog juist
weergegeven nadat ik realurl gebruik. Of moet ik overal die links laten
vervangen?

En de andere is, kan ik per website een baseurl opgeven in de ts zodat
elke website goed wordt verwerkt.

Ik wil graag dat ik van te voren weet wat er gaat komen omdat er
meerdere websites tegelijk plat gaan als het mis gaat.

Alvast bedankt
Gr Leen

--
Leen Strijk