[TYPO3-UG Dutch] Real url

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Apr 1 22:43:56 CEST 2008

Hoi Leen,

Ja, da's wel een exercitie. Het ligt er een beetje aan hoe je links er
nu uit zien.
Een realurl link ziet er zo uit
www.domein.com/level1/level2/level3
En met simulate static lijkt het of alle pagina's onder de root liggen.
Dus zul je wel wat moeten doen.

In de eerste plaats moet je voor elke website een realurl configuratie
maken met de juiste url en pid van de root. Zie het voorbeeld van de
cbstarter extensie.

Voor alle links die nadien niet meer werken kun je voor de betreffende
pagina's een alternatief path invoeren.
Interne links hebben daar uiteraard geen last van.

Sterkte en succes. :-)

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg