[TYPO3-UG Dutch] tt_news op iedere pagina met eigen template file

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Oct 31 13:53:25 CET 2007

Hoi allen,

> Doordat in de constants een andere template wordt aangeroepen worden de
> items die default op iedere pagina ook opeens anders getoond. Ik wil dus
> eigenlijk aan dit stuk:
> ##################
> # agenda constant in beeld
> ##################
> temp.agenda<plugin.tt_news
> temp.agenda {
> code >
> code = LIST
> singlePid = 222
> pid_list >
> pid_list = 221
> listOrderBy = datetime asc
> [...]

Dat was simpel:

##################
# agenda constant in beeld
##################
temp.agenda<plugin.tt_news
temp.agenda {
code >
code = LIST
singlePid = 222
pid_list >
pid_list = 221
listOrderBy = datetime asc
templateFile = fileadmin/templates/agenda_home.html
}

Waarom dat eerder niet lukt is me niet duidelijk.

Groeten,
Jordan van Bergen