[TYPO3-UG Dutch] tt_news op iedere pagina met eigen template file

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Wed Oct 31 13:55:14 CET 2007

Hi Jordan,

je moet er geen 'file' tussen zetten. Het volgende stukje code zou
moeten werken. Hiermee pas je het template alleen voor dit specifieke
nieuws element aan:

##################
# agenda constant in beeld
##################
temp.agenda<plugin.tt_news
temp.agenda {
   code >
   code = LIST
   singlePid = 222
   pid_list >
   pid_list = 221
   listOrderBy = datetime asc

   # eigen template
   templateFile = fileadmin/templates/nieuws.html
}

Groet,

Bart

Op 31-okt-2007, om 13:42 heeft Jordan van Bergen het volgende
geschreven:

> Hoi Allen,
>
> Ik wil op ALLE pagina's op de website de laatste 5 items van
> tt_news tonen.
> Dit doe ik alsvolgt in SETUP:
>
> ##################
> # agenda constant in beeld
> ##################
> temp.agenda<plugin.tt_news
> temp.agenda {
> code >
> code = LIST
> singlePid = 222
> pid_list >
> pid_list = 221
> listOrderBy = datetime asc
> [...]

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen