[TYPO3-UG Dutch] tt_news op iedere pagina met eigen template file

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Oct 31 13:42:04 CET 2007

Hoi Allen,

Ik wil op ALLE pagina's op de website de laatste 5 items van tt_news tonen.
Dit doe ik alsvolgt in SETUP:

##################
# agenda constant in beeld
##################
temp.agenda<plugin.tt_news
temp.agenda {
code >
code = LIST
singlePid = 222
pid_list >
pid_list = 221
listOrderBy = datetime asc
}

En via een subpart:

subparts.AGENDA< temp.agenda

Dit werkt super! Echter op bepaalde pagina's gebruik ik dezelfde tt_news
items maar dan met een andere TEMPLATE file. Zo staat er op een andere
pagina bijvoorbeeld in de constants:

plugin.tt_news {
file.templateFile = fileadmin/templates/nieuws.html
}

Doordat in de constants een andere template wordt aangeroepen worden de
items die default op iedere pagina ook opeens anders getoond. Ik wil dus
eigenlijk aan dit stuk:

##################
# agenda constant in beeld
##################
temp.agenda<plugin.tt_news
temp.agenda {
code >
code = LIST
singlePid = 222
pid_list >
pid_list = 221
listOrderBy = datetime asc
}

De template toevoegen die gebruikt moet worden binnen dit tt_news stuk. Dit
wil me met geen mogelijkheid lukken.

Iemand een suggestie / idee in de goede richting?

Groeten,
Jordan van Bergen