[TYPO3-UG Dutch] jumpen naar een bookmark wil niet meer?

Peter de Regt peter.de.regt at sharkit.nl
Mon Oct 15 13:21:22 CEST 2007

Beste Jordan,

Ik heb dit ook gemerkt. Oorzaak ken ik niet, maar weet wel hoe het opgelost
moet worden:

Plaats deze code in de SETUP:
  tt_content.stdWrap.dataWrap = <a name="#cfield:uid}"></a>

Bij gebruik van een bookmark zoekt deze naar #c276 terwijl er vroeger
gezocht werd naar
#276.

Met vriendelijke groet,
Peter de Regt