[TYPO3-UG Dutch] jumpen naar een bookmark wil niet meer?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Oct 14 13:39:29 CEST 2007

Hoi Allen,

Zie deze pagina:
http://www.goededoelenwereld.nl/index.php?id=188

De links bovenin zijn bookmarks naar de verschillende onderdelen op de
pagina. Zo zie je in de broncode bijvoorbeeld de link:

En verderop in de code de bookmark bepaling:

<a name="276">

Dit is allemaal standaard typo3. Iemand een idee waarom het springen naar
dit onderdeel niet (meer) werkt met typo3? Ik heb dit nu op meerdere
websites gezien. Zie ik iets over het hoofd of wil dit jumpen naar bookmarks
niet meer werken?

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen