[TYPO3-UG Dutch] extensie maken

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Sun Oct 14 11:29:28 CEST 2007

Hallo,

Ik ben met een eigen extensie bezig.
De eerste fe plugin kan ik nu fijn-tunen naar mijn wensen.
De tweede plugin (user_extensie_pi2)heb ik gemaakt en die toont alle
categorieën de uid is een link naar een single record.
Deze toont een single record van de categorieën tabel.

Nu wil ik hier alle records tonen van de categorie waar op geklikt wordt.

Vraag(en):

Hoe nu verder.

Moet ik dan nu de singleview veranderen door een select query te maken?

Hoe kan ik door een tpyo3 functie de uid opvragen van de extended
existing table in mij plugin. Ik neem aan dat daar een functie voor is.

Alvast bedankt.
Gr Leen