[TYPO3-UG Dutch] jumpen naar een bookmark wil niet meer?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Oct 16 16:44:55 CEST 2007

Beste Peter,

> Ik heb dit ook gemerkt. Oorzaak ken ik niet, maar weet wel hoe het
> opgelost moet worden:
> Plaats deze code in de SETUP:
>  tt_content.stdWrap.dataWrap = <a name="#cfield:uid}"></a>
> Bij gebruik van een bookmark zoekt deze naar #c276 terwijl er vroeger
> gezocht werd naar #276.

Ik had het volgende al in de setup:

tt_content.image.20.spaceBelowAbove = 0
tt_content.header.stdWrap.space = 0|0
tt_content.stdWrap.space = 0|0
tt_content.stdWrap.spaceBefore = 0
tt_content.stdWrap.spaceAfter = 0
tt_content.textpic.20.spaceBelowAbove = 0
tt_content.image.20.spaceBelowAbove = 0
tt_content.textpic.20.noStretchAndMarginCells = 1
tt_content.image.20.noStretchAndMarginCells = 1
lib.stdheader.stdWrap.space = 0|0
lib.stdheader.10.stdWrap.wrap = |

Heb dit er aan toegevoegd:

tt_content.stdWrap.dataWrap = <a name="#cfield:uid}"></a>

cache gecleared maar het wil helaas nog niet. Dank voor je uitleg maar om de
een of andere reden wil het niet werken.

Groeten,
Jordan van Bergen