[TYPO3-UG Dutch] installatie 4.1.3

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Nov 13 11:18:00 CET 2007

Hallo Dick,

Fijn dat het nu geregeld is.
Ik wil wel een kanttekening maken.
> Bij de keuze van de provider heb ik gevraagd of zij TYPO3 sites hosten. Men verzekerde mij dat dat het geval was. Daarom durfde ik het wel aan.

Als je verzekerd dat zij typo3 ondersteunen, en het blijkt dat dat er
geen symlinks ondersteund worden en dat er geen ImageMacick is
geinstalleerd, dat de max_exec_time en de memory_size niet is aangepast.
Hoe kunnen zij dan in vredesnaam verzekeren dat typo3 ondersteund wordt.

Schandalig. Ik zou direct naar één van de bedrijven overstappen die het
wel ondersteunen, zoals :
http://www.netcreators.com/diensten/typo3-hosting/   of
alternet.nl
Er is ook nog een startpagina met typo3 hosters.
Keuze genoeg.

Groeten Leen