[TYPO3-UG Dutch] Indien rechts content dan andere page.stylesheet wil niet bij me.....

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Mon Mar 26 11:21:52 CEST 2007

Hallo Jordan,

De makkelijkste manier is natuurlijk om gewoon direct in ieder van de
html-templates de link naar het bijpassende stylesheet op te nemen, dan ben je
gelijk klaar. Of is dat te makkelijk? ;-)

Als het om een of andere reden belangrijk is dat het stylesheet vanuit
Typoscript wordt ingesteld dan kun je een soortgelijke conditionele constructie
bouwen zoals je nu al hebt, maar dan met bijv.
	page.stylesheet = ...
of
	page.includeCSS.file1 = ...

Details in TSref.