[TYPO3-UG Dutch] Indien rechts content dan andere page.stylesheet wil niet bij me.....

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Mar 25 17:17:53 CEST 2007

Hoi,

Ik wil graag indien er rechts geen content ingevoerd is een andere
stylesheet gebruiken. Het lukt me al om een andere template aan te roepen
als er rechts wel of geen content staat. Dit doe ik nu als volgt:

[globalString = ENV:HTTP_HOST=localhost.testing.nl]
temp.maintemplate= COA
temp.maintemplate {
  10 = COA
  10 {
    if.isTrue.numRows < styles.content.getRight
    10 = TEMPLATE
    10 {
      template = FILE
      template.file = fileadmin/templates/template_rechts.tmpl
    }
  }
  20 = COA
  20 {
    if.isFalse.numRows < styles.content.getRight
    10 = TEMPLATE
    10 {
      template = FILE
      template.file = fileadmin/templates/template.tmpl
    }
  }

[GLOBAL]

En dan:

page.10 = TEMPLATE
page.10 {
template <  temp.maintemplate

Dit gaat allemaal probleemloos. Het lukt me dus om de template op basis van
wel geen content rechts aan te passen. Nu wil ik hetzelfde voor de
page.stylesheet entry doen. Heeft iemand dit voor elkaar dat je indien er
rechts content ingevoerd is je stylesheetrechts.css laadt en als er geen
content ingevoer is je gewoon stylesheet.css laadt?

Hoop dat iemand het voor elkaar heeft gekregen en dit wil delen met ons.

Groeten,
Jordan van Bergen