[TYPO3-UG Dutch] Sponsors gezocht voor IRFAQ

Ernst van Altena vanaltena at hetnet.nl
Sun Mar 25 17:50:23 CEST 2007

Hallo T3 gebruikers,

Op dit moment ben ik op zoek naar co-sponsoren die de ontwikkeling van de
nieuwe IRFAQ mede mogelijk willen maken. Voor de ontwikkeling zijn nog 120
uur programmeer kosten te realiseren. Ik ben bereid om 40 van de 120 uur in
te vullen.

Ik hoop dat er partijen zijn die de noodzaak van een nieuwe FAQ extensie
willen helpen te realiseren. Ik realiseer me dat dit niet de meest ideale
plaats is om opzoek te gaan naar sponsors maar niet geschoten is altijd mis.

Mocht je vragen hebben of willen helpen bij de ontwikkeling van de nieuwe
IRFAQ, neem even contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Ernst van Altena