[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Fri Mar 9 10:22:07 CET 2007

Hoi die leen,

Persoonlijk wordt ik altijd blij wanneer ik iets mag ontwerpen enz..

Dit klinkt gek, maar ik word nog blijer wanneer ik niet met typo3 hoeft
te werken.
(ben echt niet zo goed daarin, althans in het backend werk.. het
bijhouden enz lukt altijd)

Misschien is het een idee dat wij met zn allen iets creeeren en dat we
het samenvoegen tot 1.

Gr.

Melvin.