[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Mar 9 10:34:38 CET 2007

Hoi Melvin,

Dan wil ik me toch bij Daniel (en anderen) aansluiten.
Waarom iets nieuws als er al iets is.
tupo3.nl kan echt wel wat worden, als we het zelf willen.

Meer het blijft een vicieuse cirkel.
Ik ben er net nog even geweest, maar de berichten zijn dan alweer zo oud
dat je denkt het heeft geen zin om te beantwoorden, het is al zo oud,
zal wel opgelost zijn zonder het forum.

Maar ik blijf er van overtuigd dat het voor de nieuwe kennismakers met
typo3 veel pretigger is dan een mailinglist