[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Jun 15 14:22:53 CEST 2007

Beste Lars,

> Die foutmelding "Reason: Segment "rssfeed" was not a keyword for a
> postVarSet as expected!" heb ik onlangs ook verschillende malen gehad bij
> een meertalige site i.c.m. RealURL. De oplossing heb ik toen gevonden in
> het
> aanvinken van 'Is root of website' op de betreffende pagina's (bij Edit
> page
> properties).
> Geen idee of dit ook in jouw geval de oplossing biedt, maar je weet maar
> nooit!

Helpt helaas ook niet. Ik ga nu maar eens met RealURL aan de slag terwijl ik
dat eigenlijk helemaal niet wilde en het effe snel snel online wilde
krijgen. Snel snel werkt nooit blijkt maar weer eens. Alweer 6 dagen hiermee
bezig zie ik nu in de thread. Gelukkig maar een minuut of 5 per dag maar
toch ;-)

Groeten,
Jordan