[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Lars Roubroeks | IcarusVision l.roubroeks at icarusvision.com
Fri Jun 15 14:14:54 CEST 2007

Beste Jordan,

Die foutmelding "Reason: Segment "rssfeed" was not a keyword for a
postVarSet as expected!" heb ik onlangs ook verschillende malen gehad bij
een meertalige site i.c.m. RealURL. De oplossing heb ik toen gevonden in het
aanvinken van 'Is root of website' op de betreffende pagina's (bij Edit page
properties).
Geen idee of dit ook in jouw geval de oplossing biedt, maar je weet maar
nooit!

Groet,
Lars