[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Jun 15 14:47:29 CEST 2007

Beste Ric/Lars/Arjen,

Toch maar RealURL geinstalleerd en geconfigureerd en iedereen kan nu de rss
feed als volgt opvragen:
http://www.goededoelenwereld.nl/rss.xml

Op zich prima. Echter geldt dus nu dat de gehele website RealURL is. Op zich
ook weer niets mis mee maar ik weet dat je bij bepaalde extensies weer tegen
problemen aan kunt lopen hierdoor.

Iemand nog interesse om nu specifieke vragen over RealURL te beantwoorden?
Zo ja, dan start ik een aparte thread hiervoor op.

Groeten en dank voor alle tips. Echter zonder RealURL te gebruiken lukte het
dus niet om welke reden dan ook.

Jordan.