[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue Jun 12 23:43:01 CEST 2007

Hi Jordan,

Kun je de inhoud van een van beide bestanden aanpassen? Ik zie hier nl.
bij beiden hetzelfde stukje content....

Allebei geven ze weer 'test'

Ric

Jordan van Bergen wrote:
> Beste Ric,

> Zoals gewoonlijk krijg ik met het mod_rewrite verhaal (apache v1.3) niets
> aan de praat. Bovenstaande wilde dus niet en ik heb iets heel basaals
> gedaan, zie hieronder:
>
> RewriteEngine On
> RewriteRule ^jordan.html$ test.html
>
> Volgens mij betekent bovenstaande toch als je
> www.jordanvanbergen.nl/jordan.html opvraagt dat hij dan de inhoud van
> test.html laat zien?
> www.jordanvanbergen.nl/test.html doet het, test maar uit maar die rewrite
> (echt de simpelste vorm) wil echt niet als je het mij vraagt.

> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
Skype: roodlicht <callto://roodlicht/>
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
KvK nr.: 23092865
Vacatures!
TYPO3 scripter / ontwikkelaar (locatie Hilversum)
http://www.alternet.nl/EM_VAC122006.401.0.html

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.