[TYPO3-UG Dutch] Familiedag 2007.

Geurt van Steenbeek geurt.van.steenbeek at hetnet.nl
Sat Jun 9 12:46:48 CEST 2007

Hoi Daniel en anderen,

Laat het nu precies de dag zijn dat mijn vakantie begint. Dus ik kan niet aanwezig zijn en mijn neus blijft nog even anoniem. Maar in de toekomst wil ik wel graag van de partij zijn.

Groeten en een mooie dag volgende week

Geurt

From: Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu>
Subject: [TYPO3-UG Dutch]  Familiedag 2007. Voor Bart, Bas, Jordan,
Remko, Leen, Geurt, Maarten, Nico, Thijs, Joris, Chris, Dries, Roelof,
Felippe, Philip, Sacha, Barbara, Rob, Michiel, Ton, Roland, Kevin,
Huigh, Pascal en al die anderen . . . .