[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Jun 9 17:45:09 CEST 2007

Is het mogelijk de rss feed functie van tt_news zo te gebruiken dat je niet
achter de URL krijgt: ?id=xxx&type=100. Op dit moment wordt dit alleen zo
gebruikt door mij, zie bijvoorbeeld:
http://www.goededoelenwereld.nl/index.php?id=117&type=100

Ik wil van het ? af in de URL.

Optie 1: Dit kan met REALURL natuurlijk maar ik wil dat dan alleen gebruiken
voor de rss feed van tt_news en niet voor de rest van de website. Iemand een
idee of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Optie 2: Elke andere mogelijke oplossinge met een tip hoe ik de rss feeds
van tt_news zonder ? in de URL kan krijgen?

Groeten,
Jordan van Bergen