[TYPO3-UG Dutch] Familiedag 2007. Voor Bart, Bas, Jordan, Remko, Leen, Geurt, Maarten, Nico, Thijs, Joris, Chris, Dries, Roelof, Felippe, Philip, Sacha, Barbara, Rob, Michiel, Ton, Roland, Kevin, Huigh, Pascal en al die anderen . . . .

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Jun 12 13:07:54 CEST 2007

Helaas,
ook ik moet verstek laten gaan. Ik wilde wel heel graag komen, maar
heb helaas andere verplichtingen.
Toen ik de aankondiging zag dat het in het weekend was ik blij, mede
gelet op het feit dat ik een typo3 hobbyist ben in mijn vrije tijd.
Maar ook die vrije tijd wordt wel eens ingepland ;) (met overigens
ook aangename activiteiten hoor).

Gr Felippe

Op 8-jun-2007, om 18:43 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven: