[TYPO3-UG Dutch] Virtual Host

WilSoft listsrv at wilsoft.nl
Mon Jan 29 18:20:33 CET 2007

Hoi Mark,

Thanks dat werkt.
Ff een tweede vraag daaruitvolgende vraag:
ik heb  voor site1: /var/www/site1/> ln -s /var/typo3_dummy typo3  (typo3_src
werkte niet) kan ik voor site2 dit ook doen of moet ik een nieuwe dummy
aanmaken?
Als ik dezelfde typo3 dummy directory gebruik hoe wordt het onderscheid dan
 in de database gemaakt...?

Sorry ben maar een typo3 beginneling... (A)

gr
Willem