[TYPO3-UG Dutch] Myth Repository: hoe afbeelding verwijderen?

Bas Holla bas at webredactie.net
Thu Jan 25 09:24:09 CET 2007

Hallo,

Voor de weergave van download-bestanden gebruik ik de extensie Myth
Repository.

Het lukt me om alles goed in te stellen en aan te passen, behalve 1 ding:
De afbeelding die ik in de template gebruik
(fileadmin/consent/img/logo.gif) wordt ook automatisch weergegeven
bovenaan de lijsten van de extensie (in: h1.tx-mythrepository-pi1-title).
Een voorbeeld hiervan vinden jullie op
http://test.consentmanagement.nl/910.html.

Ik heb alle bestanden van de extensie doorzocht, maar kan niet vinden
waar een verwijzing naar dit bestand staat, zodat ik het kan verwijderen.

Weet iemand wat ik waar moet zoeken?
De oorspronkelijke extensie is te vinden op
http://typo3.org/extensions/repository/view/myth_repository/0.2.0/

alvast bedankt voor het meedenken.

groet, Bas Holla
bas at webredactie.net