[TYPO3-UG Dutch] RealURL 1.1.4 & Mozilla = postVarSet Error?!?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jan 26 22:21:01 CET 2007

Hoi Menno,

Ik weet eigenlijk alleen maar dingen waar jij ongetwijfeld ook al aan
gedacht hebt.
En dan bedoel ik het legen van de caches. Zowel aan server-side als
client-side.
En je hebt vast ook al gekeken of er niet ergens een conditie is die bij
een mozilla browser iets anders doet dan bij de andere?

Toch succes gewest.

Groeten,

Daniel