[TYPO3-UG Dutch] RealURL 1.1.4 & Mozilla = postVarSet Error?!?

Menno Appelhof menno at demennooos.nl
Sat Jan 27 12:13:21 CET 2007

Hoi Daniel,

Bedankt voor het meedenken!
Caches legen enzo had ik ook al gedaan zonder resultaat.

Na een prima nachtrust voor Mozilla doet deze het opeens weer normaal.
Ik hou het er maar op dat het iets met mijn systeem/mozilla was.

Groeten,

Menno

"Daniel Doesburg" <daniel at typo3-nl.eu> schreef in bericht
news:mailman.1.1169846460.17123.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...