[TYPO3-UG Dutch] RealURL 1.1.4 & Mozilla = postVarSet Error?!?

Menno Appelhof menno at demennooos.nl
Fri Jan 26 21:48:58 CET 2007

Goedeavond groep,

Ik heb vanmiddag RealURL geupdate naar v1.1.4 en heb sindsdien de volgende
error:

Error!
Reason: Segment "capture-software" was not a keyword for a postVarSet as
expected!

Nu dacht ik dat ik de oplossing had gevonden, maar toen ik uitlogde uit de
BE kwam de error net zo hard weer terug, dus weer ingelogd en de error was
weer weg.

Ook maar even getest op:
IE7 = geen probleem
IE6 = geen probleem
FireFox 1.5.0.7 = geen probleem

Alleen op Mozilla 1.7.13 blijkt dit voor te komen.

Iemand enig idee of dit misschien toch in de configuratie kan zitten of dat
het probleem met Mozilla is?

Alvast bedankt!

Menno