[TYPO3-UG Dutch] Welke kalender is handig

Paula de Jonge p.dejonge at beyondict.com
Fri Jan 26 11:36:22 CET 2007

Hoi

Ik heb een vraagje over een Kalender. Ik zoek een kalender, waarbij mijn
FE-users hun eigen verjaardagen en die van hun kinderen kan invullen. En
dat er aangevinkt kan worden dat op een bepaalde een event dus altijd op
die dag in het jaar voorkomt (anders moet je elk jaar die hele kalender
invullen).

Ik heb diverse kalenders geprobeert van Typo3, maar het voldoet niet. En
wat me ook ergert is dat diverse kalenders wel 5 cm naar beneden staan
(de normale tekst staat wel gewoon goed).

Heeft iemand een idee voor een kalender?

Groetjes Paula