[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid in templates

yvonne yvonne at netcreators.nl
Thu Jan 18 14:10:18 CET 2007

Joris Sartorius schreef:
> Goedenmiddag UG,
>

> Ik ben bezig met een meertalige site (NL-DU) , die werkt prima, door middel
> van een language selector komen bezoekers op de juiste pagina etc.
>
> Nu zijn er een aantal 'marks' in mijn template, die een vertaling behoeven.
> Ik heb overal gezocht en krijg steeds het antwoord dat ik dat met conditions
> moet doen en wel deze:
>

> //hier de Nederlandse code
>

> [globalVar = GP:L = 1]
>
> //hier dan de gewenste duiste (1) code
>
> [global]

> [...]
Hoi Joris,

Zou jij je hele conditie kunnen posten? Dus de code die je dan gebruikt
bij het definieren van een mark. Een goede controle is sowieso om te
kijken via template->object browser-> de conditie aanklikken en dan
kijken welke typoscriptcode wordt gegenereerd.

groetjes yvonne

--
Met vriendelijke groet,
Yvonne Klompenhouwer