[TYPO3-UG Dutch] tt_news en content_stdWrap

Sacha Ligthert sacha at ligthert.net
Fri Jan 19 13:16:16 CET 2007

Beste Lijst,

Al een klein poosje ben ik aan het stoeien met een tt_news installatie
en de content_wrap wat standaard <p class="bodytext"> is.
Ik wil deze <p> weghalen en heb verscheidene bronnen op het internet
aangesproken en geprobeerd.

Naast de tt_news handleiding
(http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/tt_news/2.4.0/view/1/4/)
ben ik ook op
<http://www.typo3-media.com/en/blog/article/wraps-bei-tt-news-loswerden.html>
gestuit.

Dit werkte voor de subheader, maar toen ik het volgende probeerde had
dit geen invloed op de content:
> plugin.tt_news.displaySingle.content_stdWrap.wrap = |
Ook nadere bestudering van de tt_news handleiding bracht mij niet echt
veel verder.
Hebben 1 van jullie een idee wat ik moet doen en wat ik over het hoofd
heb gezien om de <p class="bodytext">-content_stdWrap weg te halen?

Groet,

Sacha Ligthert