[TYPO3-UG Dutch] probleem timtab webblog werkend te krijgen

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Wed Jan 10 17:56:34 CET 2007

heb de timtab extensie met tt_news en ve_guestbook geinstalleerd omdat deze
verplicht zijn volgens de manual. Vervolgens een gelijke folder tree
aangemaakt. Ik maak een template record aan voor de main pagina en voeg de
templates to aan '“Include static (from extension)” in de juiste volg orde.
Dit gaat allemaal goed, echter vervolgens verwijst de manual naar de
constant editer waar ik wat waardes zou moeten aanpassen. Wel Ik zie een
plugin.tx_timtab en een voor tt_news, maar geen category voor guestbook.

volgens de manual moet ik dit ergens toevoegen:
required settings (ve_guestbook)

templateFile = {$page.file.template_ve_guestbook}

recommended settings (ve_guestbook)

limit = 1000

Blogroll settings (timtab)

To make the Blogroll work you need to set plugin.tx_timtab_pi1.pid_list.
(Set it to 8 for our example.

Waar zet ik dit neer, kan het nergens in de constant editor vinden. Moet ik
dit plaatsen in de setup van mijn template? Ifso, kan iemand mij dat geven
wat ik snap daar nog weinig van.

Als ik nu nl een blog maak via tt_news en ik ga naar mijn blog pagina dan
zie ik alleen "Welcome" staan. (denk omdat dit standard in de setup van mijn
template staat.

PS: zijn TrackBack settings nodig om de blog werkend te krijgen?