[TYPO3-UG Dutch] probleem timtab webblog werkend te krijgen

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Wed Jan 10 18:07:27 CET 2007

Wat het ook zou kunnen zijn bedenk ik me net waarom het niet werk is omdat
ik een extra folder gebruik (gebruik de dummy versie van typo3). Ik heb dus
mijnurl.nl/QUICKSTART/index.php

als ik in de source kijk van mijn lege blog pagina, dan zie ik staan:
<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="typo3conf/ext/timtab/res/kubrick/style.css" />

maar dit moet natuurlijk:
<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="QUICKSTART/typo3conf/ext/timtab/res/kubrick/style.css" /> worden

Ik neem dus aan dat de standaard blog template niet gevonden kan worden.
Waar kan ik dat instellen dat typo3 automatische QUICKSTART voor mijn
geinstalleerde extensies plaatst (neem aan dat ik dat in moet stellen in de
setup, maar wie weet hoe precies??)

dank