[TYPO3-UG Dutch] Google rank

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Tue Jan 9 16:08:49 CET 2007

Hallo,

Hoe goed een site gevonden wordt heeft veel meer te maken met de inhoud en waar vandaan en hoeveel de site gelinkt wordt dan wat voor systeem er achter zit. De punten van Fred zijn wel van invloed natuurlijk, maar als een woord niet in je content staat zal je site er nooit op gevonden worden.

Technisch kan een site met Typo3 goed geoptimaliseerd worden voor zoekmachines. Volgens mij heeft Fred inderdaad de belangerijkste punten wel genoemd waar je op moet letten. Maar verwacht er geen wonderen van, zeker niet als je geen goede content hebt en er geen (relevante) sites naar jou linken.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl