[TYPO3-UG Dutch] Flash Video (FLV) players

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Sun Jan 7 20:50:33 CET 2007

Loek Hilgersom wrote:
> Zou mooi zijn als het makkelijk upgraden was naar de laatste versie van
> Jeroen Wijerings Flash Video Player (www.jeroenwijering.com). Ik denk
> dat ik daar mee aan de slag ga, maar misschien heeft iemand dat al
> gedaan, of handige aanwijzingen die me werk besparen.

Die klus had ik overschat, met het vervangen van de flvplayer.swf door de
laatste versie ziet het er al een stuk beter uit. Moet nog wel wat aanpassen om
via de extensie de juiste parameters te kunnen doorgeven en stukje JavaScript
toevoegen e.d. om bijv. de full-screen optie te kunnen gebruiken, maar dat ziet
er overzichtelijk uit.

Mocht iemand dat al gedaan hebben dan hoor ik dat natuurlijk nog altijd graag.

Groeten,
Loek