[TYPO3-UG Dutch] Flash Video (FLV) players

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Mon Jan 8 08:39:00 CET 2007

Goedemorgen Loek Hilgersom,

Jouw gedachten is helemaal niet zo gek, maar ik persoonlijk zou het niet
zo moeilijk oplossen.
Een Flv programma is leuk, maar het is ook overbodig.

Je kan simpelweg je film in flash importeren (file/import/import video).
Flash zal automatisch een speelbalk genereren enz.
Deze kan je zelf aanpassen zonder allemaal moeilijke .as aan te passen.
Eenmaal getest, zal het ook niet veranderen wanneer je het op de site
exporteerd.

Dit is na mijn mening de snelste en simpelste manier.

En vergeet niet, het mag dan wel mooi zijn, zo flvplayer, maar het is
niet standaard en het kost geld :)
(licentie code, 15?, wanneer je het commercieel gebruikt)

Groeten,

Melvin