[TYPO3-UG Dutch] user toekennen aan dir

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Thu Jan 4 15:15:09 CET 2007

Die optie [BE][createGroup] is inderdaad een goeie oplossing, ik weet niet
waarom die me al die tijd is ontgaan (hij blijkt er al heel lang in te zitten,
3.7 had hem al).

Je hebt nog wel root nodig om eventueel een nieuwe groep aan te maken en
www-data daar aan toe te voegen, maar daarna ben je van veel gezeur af. Weer wat
geleerd.

Ook 2770 als groupmask werkt als de server-user eenmaal aan de betreffende group
is toegevoegd.

Loek