[TYPO3-UG Dutch] user toekennen aan dir

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Thu Jan 4 17:51:12 CET 2007

Helaas werkt deze optie niet bij mij.. blijkbaar geen zgn 'root'
toegang:
Warning: chgrp(): Operation not permitted in /chroot/
home/..../......nl/html/t3lib/class.t3lib_div.php on line 2508

jammer, maar gelukkig heb ik een meewerkende host, zodat binnen een
paar minuten na verzoek de files verwijderd zijn.

Gr Felippe

Op 4-jan-2007, om 15:15 heeft Loek Hilgersom het volgende geschreven: