[TYPO3-UG Dutch] 2x Google Analytics code

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Tue Feb 27 10:48:06 CET 2007

Hoi Bart,

Dat weet ik inderdaad, maar toen ik deze extensie geinstalleerd had,
werkte die functie niet naar behoren. Wanneer een backend user een
pagina bekeek, werkte vanaf dat moment de analytics code van die pagina
op geen enkele computer meer, totdat er in de BE op clear cache geklikt
werd. Vandaar dat ik hiernaar ben overgestapt. Als er sinds enkele
maanden updates aan de extensie geweest zijn zal ik het weer eens proberen.

Groeten,
Edwin.